英語の文章ドリル 20231112 05:00


今回のドリル

一言英語 : 返品が必要な時にこの一言

英語

"I would like to return this item, please."

日本語

"この商品を返品したいのですが。"


英語の長文 : 家族との関係で得られる成果

英語

"Building a strong bond with my family has brought me great achievements in life. They have always been my support system and have motivated me to push my limits. Through their love and guidance, I have become a better person."

日本語

"家族との強い絆を築くことは、私にとって人生で大きな成果をもたらしました。彼らは常に私の支えであり、私を限界まで鼓舞してくれました。彼らの愛と指導のおかげで、私はより良い人になりました。" }