英語の文章ドリル 20231030 22:01

今回のドリル

一言英語 : 家族の試合を応援する時

英語

  1. Family is the ultimate cheer squad! (家族は究極の応援団だ!)
  2. My family's support gives me strength on the field. (私の家族のサポートが私に力を与えてくれるんだ)

日本語

  1. 家族は究極の応援団だ!
  2. 私の家族のサポートが私に力を与えてくれるんだ。

英語の長文 : 家族全員で試合を応援していく

英語

In every game, my entire family gathers at the stadium to cheer me on. I can see their faces in the crowd, filled with excitement and pride. Their unwavering support motivates me to give my all on the field, knowing that I have the backing of my loved ones. We chant and cheer together, creating an atmosphere of love and unity. Even if I make a mistake or face a setback, I know that my family will be there to lift me up. Their presence brings me comfort and reassurance, reminding me that I am never alone in this journey. Through wins and losses, my family's support remains constant, reminding me of the power of love and togetherness.

日本語

全ての試合で、私の家族全員がスタジアムに集まり、私を応援します。彼らの興奮と誇りに満ちた顔を、観客の中で見ることができます。彼らの揺るぎないサポートは、私がフィールドで全力を尽くすことを励ましてくれるんです。私たちは一緒に声援を送り、応援します。愛と結束の雰囲気を作り上げます。ミスや挫折に直面しても、家族がそばにいてくれることを知っています。彼らの存在は私に慰めと安心をもたらし、この旅で決して一人ではないことを思い出させてくれます。勝ち負けを通じて、私の家族のサポートは変わることなく、愛と結束の力を思い出させてくれます。