英語の文章ドリル 20231007 16:00

今回のドリル

一言英語 : ガイドブック

英語

  1. Don't forget to bring your guidebook when you travel.
  2. The guidebook provides helpful information about local attractions.
  3. You can find a map of the city in the guidebook.

日本語

  1. 旅行するときには、ガイドブックを持っていくのを忘れないでください。
  2. ガイドブックには地元の観光名所に関する便利な情報が掲載されています。
  3. ガイドブックには街の地図を見つけることができます。

今回のドリル

一言英語 : 広告

英語

  1. I saw an advertisement for a new restaurant in town.
  2. The advertisement caught my attention with its colorful design.
  3. The advertisement promises great deals and discounts.

日本語

  1. 私は町で新しいレストランの広告を見ました。
  2. 色鮮やかなデザインの広告が私の注意を引きました。
  3. その広告ではお得な情報や割引を約束しています。