英語の文章ドリル 20230924 10:01

Today's English Challenge


一言英語: 料理

英語

"Cooking is an art that nourishes the body and delights the soul."

日本語

"料理は体を養い、心を喜ばせる芸術です。"


英語の長文: 音楽と料理

英語

Music and cooking are two passions that ignite my soul. They both have the power to transport me to a world of creativity and expression. When I'm in the kitchen, the rhythm of chopping vegetables becomes my melody, and the sizzling sound of food on the stove becomes my harmony. I find solace and inspiration in the symphony of flavors and textures that I create. Just like a composer, I experiment with different ingredients, spices, and techniques to create a harmonious composition on the plate. The kitchen becomes my stage, where I can showcase my culinary skills and share my love for food with others. Music and cooking are my forms of artistic expression, and they bring me joy and fulfillment like nothing else can.

日本語

音楽と料理は、私の魂を燃え立たせる2つの情熱です。両方とも私を創造性と表現力に満ちた世界へ連れて行く力を持っています。私がキッチンに立つと、野菜を切るリズムが私のメロディになり、コンロの上で音を立てる食べ物が私のハーモニーになります。私は自分が作り出す味と食感のシンフォニーに安らぎとインスピレーションを見出します。作曲家のように、異なる材料やスパイス、技法を試して、お皿の上で調和のとれた作品を作り出します。キッチンは私の舞台であり、そこで私は自分の料理のスキルを披露し、他の人々と食への愛を共有することができます。音楽と料理は私の芸術的な表現の形であり、他の何物にもかなわない喜びと充実感をもたらしてくれます。"