英語の文章ドリル 20230924 11:01

今回のドリル

一言英語 : 顧客が観光案内を求めた時にこの一言

英語

"I'd be happy to help you explore the rich history of our city and show you all the hidden gems."

日本語

"私は、街の豊かな歴史を探索し、隠れた名所を紹介するお手伝いを喜んでします。"


英語の長文 : 観光案内での歴史に関する情報

英語

"Our city is steeped in history, with numerous historical landmarks and attractions that offer a glimpse into the past. From ancient ruins to centuries-old buildings, there is so much to explore and learn about our rich cultural heritage. Whether it's visiting the iconic historical sites or taking part in guided tours, we guarantee an unforgettable experience that will transport you back in time. Our knowledgeable guides are well-versed in the history of our city and will provide you with fascinating stories and insights. So come and immerse yourself in the captivating history of our city, and let us be your guide to an unforgettable journey through time."

日本語

"私たちの街は歴史に浸かっており、過去を垣間見ることのできる多くの歴史的な名所や観光スポットがあります。古代の遺跡から数世紀以上続く建物まで、私たちの豊かな文化遺産について探求し、学ぶことがたくさんあります。象徴的な歴史的な場所を訪れるか、ガイド付きツアーに参加するか、訪れるのはあなた次第です。私たちは、あなたを過去に連れ戻す忘れられない体験を約束します。私たちのガイドは、私たちの街の歴史に詳しく、魅力的な物語と見どころを提供します。だから、私たちの街の魅惑的な歴史に没頭して、私たちが忘れられない時の旅のガイドになりましょう。"}