英語の文章ドリル 20230915 09:01

今回のドリル

一言英語 : 映画と犬 (映画を愛する犬)

英語

Movies are even better with a furry friend by your side.

日本語

犬がいると映画がさらに楽しくなる。


英語の長文 : The Perfect Movie Night with My Dog (私の犬との理想的な映画の夜)

英語

Last night, I had the perfect movie night with my dog. We cuddled up on the couch, popcorn in hand, ready to be entertained. As the movie started playing, my dog nestled against me, his warm fur providing comfort and companionship. Throughout the film, he reacted to the action on screen, barking at the suspenseful moments and wagging his tail during the heartwarming scenes. It was as if he understood the plot and was fully invested in the story.

Watching movies with my dog has always been a special experience. His presence adds an extra layer of joy and contentment to my movie nights. Whether we're watching a tear-jerking drama or a lighthearted comedy, he's always there, faithfully by my side, sharing in the laughter and the tears.

日本語

昨夜、私は私の犬と一緒に理想的な映画の夜を過ごしました。私たちはソファでくつろぎ、手にはポップコーンを握り、エンターテイメントを楽しむ準備ができていました。映画が始まると、私の犬は私に寄り添い、彼の暖かい毛皮が快適さと共に癒しを提供してくれました。映画の間、彼は画面上のアクションに反応し、サスペンスのある場面では吠え、心温まるシーンではしっぽを振っていました。まるで彼がプロットを理解し、物語に完全に没頭しているかのようでした。 私の犬と映画を観ることは、いつも特別な経験でした。彼の存在は、私の映画の夜にさらなる喜びと満足感を加えてくれます。感動的なドラマを観ているのか、明るいコメディを観ているのか、いつも彼は私のそばに忠実にいて、笑いと涙を分かち合ってくれます。