英語の文章ドリル 20230920 15:00

今回のドリル

一言英語 : 猫のいる新聞に寛ぎながら

英語

Cat curled up with the newspaper

日本語

新聞に寛ぎながらくつろぐ猫


英語の長文 : 映画の興奮を味わう

英語

Last night, I watched an amazing movie about a cat who becomes a hero and saves the world. The story was full of suspense and kept me on the edge of my seat. The special effects were mind-blowing and the acting was superb. It was an incredible cinematic experience that I will never forget.

日本語

昨夜、私は世界を救うヒーローになる猫の驚くべき映画を観ました。ストーリーはサスペンスに満ち、私をドキドキさせました。特殊効果は驚くほど素晴らしく、演技も素晴らしかったです。私にとって忘れられない素晴らしい映画体験でした。