英語の文章ドリル 20230910 07:01

今回のドリル

一言英語 : (友達を守るために必要なもの)

英語

  1. Friends are like security blankets.
  2. Security comes from having true friends.

日本語

友達はセキュリティブランケットのような存在です。


英語の長文 : (友達と信頼の関係の重要性)

英語

Friendship is a crucial aspect of our lives that provides us with a sense of security and support. True friends not only add joy and fun to our lives but also act as a shield in times of trouble. They are the ones who stick with us through thick and thin, offering guidance, empathy, and encouragement. The trust and loyalty we share with our friends create a safe space where we can be ourselves without fear of judgment or rejection. With friends by our side, we feel secure in the knowledge that we are not alone in this journey called life.

日本語

友情は私たちの生活において重要な要素であり、私たちに安心感とサポートを提供します。真の友達は私たちの生活に喜びと楽しみをもたらすだけでなく、困難な時には盾となってくれます。彼らは私たちが困難な時でも一緒にいてくれる存在であり、私たちに指導や共感、励ましを与えてくれます。私たちが友達と共有する信頼と忠誠心は、私たちが判断や拒絶の恐れなく自分自身でいられる安全な場所を作り出します。友達と一緒にいれば、私たちはこの人生の旅において一人ではないことを知り、安心感を感じることができます。