英語の文章ドリル 20230801 13:01

今回のドリル

一言英語 : 飼育はコメディー

英語

Keep calm and keep a pet!

日本語

落ち着いて、ペットを飼いましょう!


英語の長文 : スイミングのコメディー

英語

Swimming Lessons Gone Wrong

Last week, I decided to sign up for swimming lessons. I thought it would be a great way to get in shape and have some fun. Little did I know that it would turn into a comedy of errors! Right from the start, things seemed to go wrong. The swimming instructor was constantly losing his whistle, which made it difficult for him to give instructions. Once we finally got in the water, there was a mix-up with the lane assignments and everyone ended up swimming into each other. It was like a chaotic game of bumper cars! And to top it all off, the pool had a floating bandaid and a rogue rubber duck. The whole experience was hilarious and I couldn't help but laugh along with everyone else. Despite the mishaps, I did manage to learn a few swimming techniques and had a great time bonding with my fellow classmates over our shared embarrassment. Overall, it was a swimming lesson I will never forget!

日本語

泳ぎのレッスンは大笑い

先週、私は泳ぎのレッスンに申し込むことにしました。体型を整えるためにも楽しい時間を過ごすためにも、いい方法だと思ったからです。しかし、それが一つのコメディーに変わるなんて、全く知りませんでした!最初から何かがおかしくなっていました。水泳のインストラクターはいつも笛をなくしてしまい、指示を出すのが困難でした。やっと水に入ることができたと思ったら、レーンの割り当てが混乱し、みんながお互いにぶつかり合ってしまいました。まるでカオスなバンパーカーのようでした!さらに、プールには浮かんでいる絆創膏と一匹の迷子のアヒルもいました。全体の体験は笑いの種で、私も他の人たちと一緒に笑わずにはいられませんでした。ハプニングにもかかわらず、私はいくつかの泳ぎのテクニックを学び、仲間のクラスメートとの共有した恥ずかしい経験を通じて楽しい時間を過ごすことができました。全体として、私にとって忘れられない泳ぎのレッスンとなりました!