英語の文章ドリル 20230721 11:01

お題: コメディーと暑さ

一言英語

英語

When it's hot, laughter is the best medicine.

日本語

暑いときに笑いは最高の薬です。


英語の長文

英語

Title: Beat the Heat with Comedy

When the temperature rises and the sweat starts to flow, there's nothing like a good comedy to beat the heat. Laughter has a way of cooling us down and lifting our spirits. Whether it's a funny movie, stand-up comedy, or a humorous book, comedy has the power to transport us to a lighter, more enjoyable place.

Comedies provide a much-needed escape from the scorching heat and can help us forget about the discomfort for a while. They have the ability to make us laugh, releasing endorphins that improve our mood and reduce stress. Laughter is a natural stress reliever and can even boost our immune system.

So, next time you find yourself melting in the summer heat, turn to a comedy to lighten the mood and bring some much-needed laughter into your life. It's the perfect way to stay cool and entertained!

日本語

タイトル: コメディーで暑さを乗り切ろう

気温が上がり、汗が流れ始めるとき、コメディーは最高の暑さ対策です。笑いは私たちを冷やし、気持ちを高める力を持っています。面白い映画、スタンドアップコメディー、ユーモアのある本など、コメディーは私たちをより軽やかで楽しい場所へと連れて行ってくれます。

コメディーは灼熱の暑さからの大いなる逃避を提供し、しばらくの間、不快感を忘れさせてくれます。笑いは私たちを笑わせ、気分を高め、ストレスを軽減するように働きます。笑いは自然なストレス解消法であり、免疫システムを向上させることさえできます。

だから次に夏の暑さに溶けてしまいそうになったら、コメディーの力を借りて雰囲気を明るくし、人生に必要な笑いをもたらしましょう。それは完璧な方法です。涼しくて楽しませてくれます!