英語の文章ドリル 20230714 18:31

今回のドリル

一言英語 : レシートをもらったら笑顔で

英語

When you receive the receipt, smile.

日本語

レシートをもらったら笑顔で


英語の長文 : サッカーの試合とコメディの舞台

英語

Last night, I went to watch a soccer match and a comedy show. Both events were exciting, but in very different ways. The soccer match was intense and competitive, with players giving their all on the field. The crowd was passionate, cheering and chanting throughout the game. On the other hand, the comedy show was filled with laughter and lighthearted humor. The comedians had the audience in stitches with their jokes and funny stories. It was a night of sportsmanship and laughter.

日本語

昨夜、私はサッカーの試合とコメディの舞台を観に行きました。両方のイベントは非常に異なるスタイルで盛り上がっていました。サッカーの試合は熱い闘いで、選手たちは全力を出しました。観客は情熱的で、試合中ずっと声援と応援を送っていました。一方、コメディの舞台は笑いと軽快なユーモアで溢れていました。お笑い芸人たちはジョークや面白い話で観客を笑いの渦に巻き込みました。スポーツマンシップと笑いの夜でした。 }