英語の文章ドリル 20240430 18:00

一言英語 : (CDを買いたいときにこの一言)

英語

I'll head to the music store.

日本語

音楽店に行こう。


英語の長文 : レストランでのデート (A Date at the Restaurant)

英語

For our date at the restaurant, we enjoyed a delicious meal together and shared stories under the soft glow of candlelight. The ambiance was perfect – elegant yet cozy, with a gentle hum of background chatter. As we sipped on our glasses of wine and nibbled on appetizers, the conversation flowed effortlessly, filled with laughter and heartfelt moments. Time seemed to slow down, allowing us to savor each other's company and the exquisite flavors of the food. It was a night to remember, a perfect blend of good food, great company, and love in the air.

日本語

レストランでのデートでは、一緒に美味しい食事を楽しみながら、キャンドルの柔らかな光の下でお互いの思い出を共有しました。雰囲気は完璧で、洗練されたけれども居心地が良く、遠くで聞こえる会話のざわめきが心地よかった。ワインを飲みながら前菜をつまみ、会話は自然に弾み、笑いと心温まる瞬間に溢れていました。時間はゆっくりと流れ、お互いの会話と料理の絶妙な味わいを楽しむことができました。それは忘れられない夜であり、良い食事と素晴らしい仲間、そして愛が漂う完璧な一夜でした。