英語の文章ドリル 20230703 06:32

今回のドリル


1問目 : ショッピング (Shopping)

難易度 : ★★★☆☆

英語

I went shopping yesterday and bought a new dress. It was on sale, so I got a great deal. The store was crowded, but I managed to find what I was looking for. I also bought a pair of shoes to go with the dress. Overall, it was a successful shopping trip.

日本語

昨日、ショッピングに行って新しいドレスを買いました。セールだったので、とてもお得に買えました。店内は混雑していましたが、探していたものを見つけることができました。ドレスに合う靴も買いました。全体的には成功したショッピングでした。


2問目 : 旅行 (Travel)

難易度 : ★★★☆☆

英語

I love traveling to new places and experiencing different cultures. Last summer, I went on a trip to Japan. It was an amazing adventure. I visited popular tourist attractions like Tokyo and Kyoto, and tried traditional Japanese food. The highlight of my trip was staying in a traditional ryokan and soaking in a hot spring bath. I can't wait to plan my next travel destination.

日本語

新しい場所に旅行して、異なる文化を体験することが好きです。去年の夏、私は日本に旅行しました。それは素晴らしい冒険でした。東京や京都などの人気の観光地を訪れ、伝統的な日本の食べ物を試しました。私の旅のハイライトは、伝統的な旅館に宿泊し、温泉に入ることでした。次の旅行先を計画するのが待ちきれません。 }