英語の文章ドリル 20231219 23:01

キーワードテーマ: ハードウェア, ペットショップ, 旅行


一言英語: When buying souvenirs at a pet shop in a hardware store

英語

As I was travelling, I stumbled upon a unique store that sold both hardware supplies and adorable pets. It was the perfect place to buy souvenirs for my friends!

和訳

旅行中、私はハードウェア用品と可愛らしいペットを売るユニークなお店に偶然出くわしました。友達へのお土産を買うにはぴったりの場所でした!


英語の長文: A Memorable Trip to a Hardware Pet Shop

英語

During my vacation, I decided to visit a pet shop in a hardware store. The shop had a wide variety of pets, including cats, dogs, and even exotic birds. It was fascinating to see how the store combined two completely different types of products. I ended up buying a small electronic gadget for myself and a cute puppy for my sister. The experience of shopping for hardware supplies while surrounded by adorable animals made this trip truly memorable.

和訳

休暇中、私はハードウェアストア内のペットショップを訪れることにしました。そのお店には猫、犬、さらには珍しい鳥までさまざまな種類のペットがいました。お店が完全に異なる2つのタイプの商品を組み合わせている様子を見るのはとても興味深かったです。私は自分用に小さな電子ガジェットを購入し、妹に可愛い子犬を買いました。可愛らしい動物たちに囲まれながらハードウェア用品の買い物をするという体験は、この旅行を本当に忘れられないものにしました。