英語の文章ドリル 20231112 09:02

今回のドリル

一言英語 : ペットショップでアクセサリーを買いたい時に

英語

I want to buy some accessories at the pet shop.

日本語

私はペットショップでアクセサリーを買いたいです。


英語の長文 : ペットショップで犬のカフェを見つけた喜び

英語

I was thrilled to find a dog cafe at the pet shop. I could enjoy a cup of coffee while spending time with adorable dogs. It was such a delightful experience!

日本語

私はペットショップで犬のカフェを見つけて大喜びでした。可愛い犬たちと一緒に過ごしながらコーヒーを楽しむことができました。本当に素敵な経験でした!