英語の文章ドリル 20240201 10:00

今回のドリル

一言英語 : (ハイキングをするときに言える一言)

英語

Enjoy the journey and embrace the beauty of nature!

日本語

旅を楽しみ、自然の美しさに身を委ねましょう!


英語の長文 : 報告書 (ハイキングの感想をまとめた報告書)

英語

Yesterday, our hiking expedition took us to the breathtaking mountains of XYZ National Park. As we ascended the trails, the serene surroundings and fresh air rejuvenated our spirits. The scenic beauty of the landscape was truly remarkable, with lush green forests, cascading waterfalls, and panoramic views.

The challenging hike tested our physical endurance and mental strength, but the sense of accomplishment at the summit was unparalleled. We could see for miles around, admiring the vastness of nature and feeling a sense of gratitude for being able to witness such wonders.

This hiking experience taught us the importance of teamwork and perseverance. We supported and encouraged each other throughout the journey, pushing ourselves beyond our limits. Together, we overcame obstacles, conquered our fears, and created lasting memories.

In conclusion, this hiking adventure was truly unforgettable. It reminded us of the power of nature and the joy of exploring the great outdoors. We returned home with a sense of fulfillment and a deep appreciation for the wonders of this world.

日本語

昨日、私たちのハイキング探検はXYZ国立公園の息をのむような山々へと運んでくれました。登山道をのぼるにつれ、静寂な環境と新鮮な空気が私たちの気力を取り戻しました。美しい景色は真に素晴らしく、青々とした緑の森林、流れ落ちる滝、そして広がる風景が広がっていました。

このハイキングは私たちの身体的な持久力と精神的な強さを試すようなものでしたが、頂上で感じた達成感は比類のないものでした。遠くまで見渡せ、大自然の広がりに感動し、このような奇跡を目にすることができたことに感謝の気持ちを抱きました。

このハイキングの経験はチームワークと忍耐力の重要性を教えてくれました。旅の間、私たちはお互いをサポートし励まし合い、自分自身の限界を超えて努力しました。一緒に障害を乗り越え、恐怖に立ち向かい、忘れられない思い出を作りました。

結論として、このハイキングの冒険は本当に忘れられないものでした。自然の力と大自然を探検する喜びを思い出させてくれました。充実感とこの世界の奇跡に対する深い感謝の気持ちを抱えて家に帰りました。