英語の文章ドリル 20240131 17:02

今回のドリル

一言英語 : ランニング中にレシートを拾った

英語

I found a receipt while running.

日本語

ランニング中にレシートを見つけました。


英語の長文 : レシートとランニングの出会い

英語

While I was out for a run, something caught my eye. It was a receipt lying on the ground. I decided to pick it up and take a closer look. The receipt had the name of a nearby store along with the items purchased. I wondered how it ended up on the street. Did someone accidentally drop it while walking? Or was it intentionally discarded? Regardless, finding the receipt gave me a sense of curiosity and intrigue during my run.

日本語

ランニング中に何かが私の目に留まりました。それは地面に散らばっていたレシートでした。私はそれを拾って近くでよく見てみることにしました。レシートには近くの店の名前と購入した商品が書かれていました。それがどのようにして道路に落ちたのか、私は不思議に思いました。誰かが歩いている間にうっかり落としたのでしょうか?それとも意図的に捨てられたのでしょうか?どちらにせよ、ランニング中にこのレシートを見つけたことは、私に好奇心と興味を持たせてくれました。 }