英語の文章ドリル 20231101 00:00

今回のドリル

一言英語 : レシートをもらってくれますか?

英語

Can I have a receipt, please?

日本語

レシートをもらってもいいですか?


英語の長文 : 雑誌を買う

英語

I went to the bookstore yesterday and bought a magazine. It was about fashion and had beautiful photographs. I enjoyed reading the articles and looking at the pictures. The magazine also included some interesting interviews with famous designers. It was a great purchase!

日本語

昨日、私は本屋に行って雑誌を買いました。それはファッションについてで、美しい写真がたくさん載っていました。記事を読んだり、写真を見たりするのが楽しかったです。その雑誌には有名なデザイナーの興味深いインタビューも載っていました。素晴らしい買い物でした!