英語の文章ドリル 20240125 11:02

今回のドリル

一言英語 : 映画館で猫を見つけた時にこの一言

英語

I spotted a cat at the movie theater!

日本語

映画館で猫を見つけた!


英語の長文 : 美術館で猫の絵を見つけた

英語

As I wandered through the art gallery, I stumbled upon a painting of a cat. The intricate details and vibrant colors captured my attention, and I couldn't help but admire the artist's skill. It was a delightful surprise to find such a stunning portrayal of a cat in the midst of all the other artworks.

日本語

美術館を歩き回っていると、猫の絵に出くわしました。細かいディテールと鮮やかな色彩が私の注意を引き、芸術家の技術に感嘆せざるを得ませんでした。他の作品の中でこんなにも素晴らしい猫の描写が見つかったことは、とても嬉しい驚きでした。