英語の文章ドリル 20240119 19:00

今回のドリル

一言英語 : スポーツが生活の一部になっている時

英語

Sports has become a part of my life.

日本語

スポーツが私の生活の一部になっています。


英語の長文 : 出身地をスポーツの活動に役立てる

英語

Growing up in a sports-loving town has had a significant impact on my life. It not only fostered my passion for sports but also provided numerous opportunities to engage in various athletic activities. From playing on community teams to participating in local tournaments, my hometown built a strong foundation for my athletic journey. The values and lessons I learned through sports in my hometown continue to shape my character and drive me towards success.

日本語

スポーツ愛好のまちで育ったことは、私の人生に大きな影響を与えました。それはスポーツへの情熱を育むだけでなく、さまざまな運動活動に参加する機会を提供してくれました。地域のチームでプレーしたり、地元のトーナメントに参加したりすることから、私の出身地は私のスポーツの旅の強固な基盤を築いてきました。出身地でのスポーツを通じて学んだ価値観と教訓は、私の性格を形作り、成功へと駆り立てています。