英語の文章ドリル 20231208 17:01

今回のドリル

一言英語 : 「勝つために建築の趣味を活かせ!」

英語

When it comes to winning, make the most of your passion for architecture!

日本語

勝利を目指す際には、建築の趣味を最大限に活かしましょう!


英語の長文 : 「建築の趣味が私の人生に与えた影響」

英語

Architecture has played a significant role in shaping my life. From a young age, my passion for designing and constructing buildings has not only brought me joy and fulfillment as a hobby, but it has also taught me valuable skills and lessons that have influenced various aspects of my life. Through architecture, I have learned the importance of attention to detail, problem-solving, and teamwork, which are crucial traits necessary for success in any endeavor. Additionally, my architectural pursuits have led me to appreciate the beauty of aesthetics and the power of creativity. The ability to visualize and bring ideas to life through drawings and models has cultivated my imagination and expanded my creative thinking. Overall, my love for architecture has not only provided an outlet for self-expression and personal growth, but it has also given me an edge in pursuing my goals and achieving success in different areas of my life.

日本語

建築は私の人生を形作る上で重要な役割を果たしています。幼少期から建築をデザインし、建設することへの情熱は趣味として私に喜びと充実感をもたらすだけでなく、貴重なスキルや教訓を教えてくれ、私の人生のさまざまな側面に影響を与えてきました。建築を通じて、細部への注意、問題解決、チームワークの重要性を学びました。これらはどんな目標を達成するためにも必要な重要な特性です。さらに、建築の追求によって美的な美しさや創造力の力を認識するようになりました。図面や模型を通じてアイデアを視覚化し、具体化する能力は私の想像力を育て、創造的な思考を広げました。全体的に、私の建築への愛は自己表現や個人的成長の場を提供するだけでなく、私の目標を追求し、人生のさまざまな分野で成功を達成するための優位性をもたらしています。