英語の文章ドリル 20231119 15:00

今回のドリル

一言英語 : ノートパソコンで曲を作るときに思うこと

英語

When I create music on my laptop, I feel inspired.

日本語

ノートパソコンで曲を作るとき、私はインスピレーションを感じます。


英語の長文 : アーティストのためのノートパソコン

英語

As an artist, having a reliable laptop is crucial. It allows me to compose music, edit photos, and create digital artwork. The versatility and portability of a laptop make it ideal for my creative process. Whether I'm on the go or working in my studio, my laptop is an essential tool that enables me to bring my artistic ideas to life. From brainstorming new song lyrics to designing album covers, my laptop is an indispensable companion in my artistic journey.

日本語

アーティストにとって、信頼性のあるノートパソコンは非常に重要です。ノートパソコンによって私は音楽を作曲したり、写真を編集したり、デジタルアートを作成したりすることができます。ノートパソコンの多様性と持ち運びの便利さは、私の創造的なプロセスにとって理想的です。移動中であろうと、自分のスタジオで働いているときであろうと、私のノートパソコンは私の芸術的なアイデアを具現化するための必須ツールです。新しい歌詞のアイデアを考え出すことからアルバムのカバーデザインまで、私のノートパソコンは私の芸術の旅において欠かせない仲間です。