英語の文章ドリル 20231118 23:00

英文問題:雨、歌う、観る


一言英語 : Singing in the Rain

英語

Singing in the rain.

日本語

雨の中で歌う。


英語の長文 : Enjoying the Rainy Concert

英語

As I walked towards the concert venue, rain started to pour. Instead of feeling discouraged, I embraced the raindrops and let the melody of the rain blend with the rhythm of the music. Standing among the crowd, our voices harmonized with the rain, creating a unique and magical concert experience. The music echoed through the rain-soaked air, creating a symphony of sound and water. It was a moment of pure joy and connection, as we celebrated the beauty of nature while being captivated by the power of music.

日本語

コンサート会場に向かう途中、雨が降り出しました。私は落胆すること無く、その雨粒を受け入れ、音楽のリズムと共に雨のメロディを楽しんだのです。人々の中に立ち、私たちの声が雨と調和し、独特で魔法のようなコンサート体験が生まれました。音楽は雨に染みた空気を響かせ、音と水のシンフォニーを生み出しました。自然の美しさを称えながら、音楽の力に魅了される中で、私たちは純粋な喜びと結びつきを感じました。