英語の文章ドリル 20231027 23:00

今回のドリル

一言英語 : 試合前に勝利を誓う

英語

Before the match, I pledge victory.

日本語

試合前に勝利を誓う


英語の長文 : ホームタウンの誇り

英語

My hometown is not just a place, it's a part of who I am. It's where I grew up, where I played my first game, and where I learned the value of hard work and determination. Every time I step onto the field, I carry the pride of my hometown with me.

日本語

私のホームタウンはただの場所ではなく、私の一部です。そこは私が育った場所であり、最初の試合をした場所であり、努力と決意の価値を学んだ場所です。私がフィールドに立つたびに、私はホームタウンの誇りを胸に秘めています。