英語の文章ドリル 20231021 10:01

一言英語: 年齢と名前

英語

When I was [年齢], I thought I would be [名前].

日本語

[年齢]の時、私は[名前]になると思っていました。


英語の長文: 年齢と名前の関係

英語

As we grow older, our perception of ourselves and our potential changes. When we are young, we often have grand dreams and aspirations. We imagine ourselves becoming [名前], accomplishing great things, and making a difference in the world. But as we age, we learn that life is not always as predictable as we once believed. We face challenges, setbacks, and unexpected turns along the way. Our dreams evolve, and so do we. We become more aware of our own limitations and the realities of the world around us. And in this process, we discover new aspects of ourselves that we never knew existed. We may not become [名前], but we become versions of ourselves that are unique, resilient, and capable of finding fulfillment and happiness in unexpected ways.

日本語

私たちは年を重ねるにつれて、自分自身や可能性に対する認識が変わってきます。若い頃は、大きな夢や抱負を持っています。自分自身が[名前]になり、偉大なことを成し遂げ、世界に何かを与えると想像しています。しかし、年を重ねるにつれて、人生は一度信じていたような予測可能なものではないと学びます。私たちは途中で挑戦や失敗、予期せぬ変化に直面します。夢は形を変え、私たち自身も変わっていきます。自分自身の限界や周りの現実により良い認識を持つようになります。そしてこのプロセスにおいて、私たちは自分自身の存在を知られていなかった新しい側面を見つけ出すことができます。私たちは[名前]になるかもしれませんが、私たちは唯一無二の自分自身として、予想外の方法で達成感と幸福を見つけることができるようになります。