英語の文章ドリル 20230818 07:01

今回のドリル

一言英語 : 暑い夏に涼しさを届けるサービス!

英語

  1. Stay cool with our refreshing service!
  2. Beat the heat with our cool and refreshing service!
  3. Escape the summer heat with our refreshing service!

日本語

  1. 私たちの爽やかなサービスで涼しさを堪能しましょう!
  2. 私たちのクールで爽快なサービスで暑さを乗り切りましょう!
  3. 私たちの爽快なサービスで夏の暑さを逃れましょう!

英語の長文 : 快適な夏を過ごすためのサービス

英語

Summer is here, and so is the scorching heat. But worry not, because our service is here to make your summer a breeze! Whether it's providing cool air-conditioned spaces, refreshing beverages, or fun activities to beat the heat, we've got you covered. Say goodbye to sweaty discomfort and hello to a comfortable and enjoyable summer with our exclusive service.

日本語

夏が来て、焼けつくような暑さもやってきました。でも心配しないでください、私たちのサービスがあなたの夏を快適にします!涼しいエアコンの効いたスペース、爽快な飲み物、暑さを乗り切るための楽しいアクティビティなど、私たちが対策を施します。汗ばむ不快感とさよならを言い、快適で楽しい夏を独占するために私たちの独自のサービスをご利用ください。