英語の文章ドリル 20230807 17:01

今回のドリル

一言英語 : 好きなジャンルでホテルを予約するとき

英語

I would like to book a hotel in my favorite genre.

日本語

私は好きなジャンルのホテルを予約したいです。


 

英語の長文 : 出身地についての話

英語

I often get asked where I'm from. Well, I was born and raised in [出身地]. It's a beautiful place with a rich cultural heritage and stunning natural landscapes. I'm proud to call it my hometown.

When people hear that I'm from [出身地], they usually have a lot of questions. They want to know about the local cuisine, the famous landmarks, and the unique traditions. I love sharing stories about my hometown and introducing people to its hidden gems.

日本語

私はよく出身地について聞かれます。さて、私は[出身地]で生まれ育ちました。それは文化遺産や美しい自然の景色が広がる素晴らしい場所です。私はそれを自分の故郷と呼ぶことを誇りに思っています。

私が[出身地]出身であると知ると、人々は通常たくさんの質問をします。地元の料理や有名な観光地、ユニークな伝統について知りたがるのです。私は故郷についてのストーリーを共有したり、隠れた名所を紹介したりすることが大好きです。