英語の文章ドリル 20230721 22:02

今回のドリル

一言英語 : 出身地の魅力を表現する

英語

The magic of my hometown

日本語

私の出身地の魔法


 

英語の長文 : 曲の力

英語

Music has the power to heal and inspire. It can transport us to different times and places, evoking memories and emotions. One song has the ability to bring people together and create a sense of unity. Whether it's through the lyrics, melody, or rhythm, music has the ability to touch our souls and make us feel alive. It has the power to change lives and make a lasting impact. So let's celebrate the beauty of music and the way it connects us all.

日本語

音楽には癒やしを与え、インスピレーションを与える力があります。私たちをさまざまな時代や場所へ連れて行き、思い出や感情を喚起することができます。一つの曲が人々を結びつけ、一体感を生み出す能力を持っています。歌詞、メロディ、リズムを通じて、音楽は私たちの魂に触れる力を持ち、私たちを活気づけることができます。それは人々の人生を変え、持続的な影響を与える力があります。だからこそ、音楽の美しさと私たちを結びつける方法を祝いましょう。