英語の文章ドリル 20230725 13:30

今回のドリル

一言英語 : (職業中でもおいしいものを作る時に使える!)

英語

When it comes to creating something delicious even in the profession,

日本語

職業中でもおいしいものを作る時、....


英語の長文 : ... (パティシエ)

英語

As a pastry chef, I have the pleasure of crafting delectable treats for people to enjoy. It brings me joy to see the smiles on their faces as they savor my creations. I take great pride in my work and am constantly honing my skills to ensure that every dessert I make is a masterpiece.

日本語

パティシエとして、私は人々が楽しめる美味しいお菓子を作ることができて嬉しいです。私の作品を味わいながら顔をほころばせる人々の笑顔を見ることが喜びです。私は自分の仕事を誇りに思っており、常に自分のスキルを磨いて、私が作るすべてのデザートが傑作であることを保証しています。