英語の文章ドリル 20230713 17:30

今回のドリル

一言英語 : (趣味, 歌う...な時にこの一言)

英語

歌うことは私の心の表現です。

日本語

Singing is my way of expressing myself.


英語の長文 : 趣味としての歌う力 (英文のタイトル)

英語

歌うことは私にとって心の活力です。それは私の心を癒し、喜びを与えてくれます。歌うことで自分自身を表現し、他の人々とつながることができます。私は毎日のように歌い、その瞬間に心地よさを感じます。歌うことは私の人生の一部であり、いつでも私を幸せにします。私の声が響く限り、私は歌い続けます。

日本語

Singing is a source of emotional energy for me. It heals my heart and brings me joy. Through singing, I can express myself and connect with others. I sing every day and feel a sense of serenity in those moments. Singing is a part of my life and always brings me happiness. As long as my voice resonates, I will continue to sing.