英語の文章ドリル 20230708 17:00

英語ドリル : 自己紹介

一言英語

利用シーン

この一言は、新しい人との出会いの場で役に立ちます。

英語/日本語

こんにちは、私の名前はEmmaです。どちらから来ましたか? / Hi, my name is Emma. Where are you from?


英文問題 : 自己紹介

難易度 : ★★★☆☆

英語

My name is Allison and I am 27 years old. I am from New York; it's a bustling city with a lot of exciting things to do. My hobbies include reading and playing the piano. I come from a family of four - my parents and my younger brother. My friends describe me as reliable and cheerful. I work as a graphic designer. I love learning new things and have a deep passion for design. Nice to meet you!

日本語

私の名前はアリソンです。27歳です。私はニューヨーク出身です。それは刺激的なことがたくさんある活気のある街です。趣味は読書とピアノ演奏です。私の家族は、両親と弟の4人です。私の友人は私を信頼できる人で陽気だと表現します。私はグラフィックデザイナーとして働いています。新しいことを学ぶのが好きで、デザインに対して深い情熱を持っています。よろしくお願いします!