英語の文章ドリル 20230708 12:00

キーワードを使った英文ドリル

一言英語

利用シーン

旅行中に現地の人と会話する際に使える一言です。

英語/日本語

I'm from Japan. Nice to meet you! / 私は日本から来ました。よろしくお願いします!


英文問題 : 私の旅行体験

難易度 : ★★☆☆☆

英語

Last summer, I went on a trip to France with my family. We visited famous tourist spots like the Eiffel Tower and Louvre Museum. We tried delicious French cuisine and enjoyed the beautiful weather. It was an amazing experience!

日本語

去年の夏、私は家族と一緒にフランスへ旅行しました。エッフェル塔ルーブル美術館など、有名な観光地を訪れました。おいしいフレンチ料理を楽しんだり、美しい天気を楽しみました。素晴らしい体験でした!