英語の文章ドリル 20230708 16:00

今回のドリル

一言英語

利用シーン

お店での支払い時に。

英語/日本語

Easy does it. / 気をつけろ。


 

英文問題: 店での支払い

難易度: ★★☆☆☆

英語

When I went to the store, I had a delicious lunch and bought a new dress. The total cost including the meal and the dress was $100. I paid with my credit card and received a receipt. The cashier was very friendly and asked if I needed any help. I said no and left the store with my purchases.

日本語

私がお店に行った時、美味しいランチを食べて、新しいドレスを買いました。食事とドレス込みの総額は100ドルでした。私はクレジットカードで支払いをし、領収書をもらいました。レジの人はとてもフレンドリーで、何か手伝ってほしいか聞いてきました。私はいいと言って、買い物を済ませてお店を出ました。