英語の文章ドリル 20230708 15:30

一言英語

利用シーン

スポーツ観戦中に得点シーンがあった時にこの一言を使うと盛り上がります。

英語/日本語

Touchdown! What a fantastic goal!


英文問題: Sports Excitement

難易度: ★★★☆☆

英語

Last night, I went to a stadium to watch a soccer match. The atmosphere was amazing. The players showed great skill and performed outstandingly. The home team scored a brilliant goal and the crowd went wild. It was an exciting moment.

日本語

昨晩、私はスタジアムに行き、サッカーの試合を観戦しました。雰囲気は素晴らしかったです。選手たちは素晴らしい技術を披露し、優れたパフォーマンスをみせました。ホームチームが素晴らしいゴールを決め、観客は歓声を上げました。興奮した瞬間でした。