英語の文章ドリル 20230706 12:30

今回のドリル

とっさの一言英語

利用シーン

日常会話

キーワード

morning, coffee

英語/日本語

Good morning! Would you like some coffee?


英文問題 : A Day in the Park (公園での一日)

難易度 : ★★★☆☆

英語

It was a sunny day, so I decided to spend the day in the park. I packed a picnic basket with sandwiches, fruits, and drinks. As I walked through the park, I saw children playing on the swings and families having a picnic on the grass. It was a peaceful scene.

日本語

天気が良かったので、私は公園で一日を過ごすことにしました。サンドイッチ、フルーツ、飲み物を詰めたピクニックバスケットを持って行きました。公園を歩いていると、スイングで遊ぶ子供たちや芝生でピクニックをしている家族を見かけました。平和な風景でした。