英語の文章ドリル 20240518 00:00

一言英語 : Discovering Leaders

英語

In times of crisis, true leaders emerge.

日本語

危機の時に真のリーダーが現れる。


英語の長文 : The Power of Social Networks (ソーシャルネットワークの力)

英語

Growing up in a small town, I never realized the potential of my social networks. However, as I navigated through challenges, I discovered that my connections from various communities provided support and opportunities. These networks not only helped me succeed but also taught me the importance of nurturing relationships. Through these experiences, I learned that being active in different circles can lead to unexpected growth and connections. Today, I appreciate the diversity and strength of my social networks and strive to be a bridge between different groups to foster collaboration and understanding.

日本語

小さな町で育った私は、ソーシャルネットワークの潜在力については気づいていませんでした。しかし、困難を乗り越える中で、様々なコミュニティからのつながりがサポートや機会を提供してくれることに気づきました。これらのネットワークは、私が成功するだけでなく、関係性を築く重要性も教えてくれました。これらの経験を通じて、異なるグループで活動することが予期せぬ成長やつながりを生むことを学びました。今日、私は自分のソーシャルネットワークの多様性と強さを理解し、異なるグループ間での連携と理解を促進するための橋渡しとなるよう努めています。