英語の文章ドリル 20240501 19:00

一言英語: (食事の後で海でサーフィン)

英語:

Surfing after a meal.

日本語:

食事の後でサーフィン


英語の長文: The Perfect Day (理想的な一日)

英語:

After enjoying a delicious meal at a seaside restaurant, the group of friends headed to the beach with their surfboards. The sun was shining brightly, and the waves were perfect for surfing. The sound of the waves crashing against the shore filled the air. As they rode the waves, they felt a sense of freedom and exhilaration. After a few hours of surfing, they sat on the sandy beach, watching the mesmerizing sunset. The day ended with a bonfire and laughter, creating unforgettable memories.

日本語:

海辺のレストランでおいしい食事を楽しんだ後、友達グループはサーフボードを持ってビーチに向かいました。太陽は明るく輝き、サーフィンに最適な波が待っていました。波が岸に打ち寄せる音が空気に満ちていました。波に乗る中で、彼らは自由と興奮を感じました。数時間のサーフィンの後、砂浜で座り、魅惑的な夕日を眺めました。夕暮れは焚火と笑いで終わり、忘れられない思い出が生まれました。