英語の文章ドリル 20240421 17:00

一言英語 : (試着しているときにこの一言)

英語

Excuse me, could you help me find a larger size?

日本語

すみません、もう1サイズ大きいものを探していただけますか?


英語の長文 : The TV Show Fitting Room (テレビ番組試着室)

英語

During the reality TV show, contestants were given a style challenge where they had to select an outfit blindfolded and try it on in the fitting room. The tension rose as each participant carefully examined the chosen garments in front of the cameras. Some struggled to put together a cohesive look, while others effortlessly nailed the task, impressing the judges. The audience eagerly awaited the final reveal on the runway, curious to see the end results of the unique styling challenge.

日本語

リアリティ番組では、参加者たちにスタイルチャレンジが与えられ、目隠しをしてアウトフィットを選び、試着室で着用することに挑戦しました。カメラの前で選ばれた衣類を注意深く調べるごとに緊張が高まりました。一部の参加者はまとまったルックを作り上げるのに苦労しましたが、他の参加者は容易に課題を達成し、審査員たちを感心させました。観客たちは一体どんな最終的なスタイリングチャレンジの成果が待ちがたい気持ちでランウェイでの最終的な披露を楽しみにしていました。