英語の文章ドリル 20240215 22:00

キーワード「猫, 旅行, ゴルフ」を使った英文問題

今回のドリル

一言英語:

英語

When playing golf, it's hard to focus on the game when a cat suddenly appears on the course.

日本語

ゴルフをしている時、猫がコースに突然現れると、ゲームに集中するのが難しいです。


英語の長文:

英語

As a passionate golfer, I love combining my two other passions: traveling and cats. Recently, I took a trip to Scotland, known for its beautiful golf courses and rich cat history. I had the opportunity to play golf on the legendary St. Andrews Links while enjoying the company of stray cats who call the course their home. It was a unique experience, as the cats would occasionally stroll on the fairways and watch us play. Playing golf surrounded by scenic landscapes and friendly cats made the game even more enjoyable. It's fascinating how cats can bring joy to any situation, even on a golf course!

日本語

熱心なゴルファーとして、私は旅行と猫の二つの情熱を組み合わせることが大好きです。最近、私はスコットランドへの旅行をしました。スコットランドは美しいゴルフコースと豊かな猫の歴史で知られています。伝説のセント・アンドルーズ・リンクスでゴルフをする機会がありました。同時に、コースを故郷と呼ぶ野良猫たちと一緒にプレーすることもできました。猫たちは時折、フェアウェイを散策し、私たちのプレーを見守ってくれました。美しい景色の中でフレンドリーな猫に囲まれてゴルフをすることは、ゲームをさらに楽しいものにしました。ゴルフコースでも猫が喜びをもたらすことができるというのは興味深いですね!