英語の文章ドリル 20240206 15:00

今回のドリル

一言英語 : ボードゲームが好きなときにこの一言

英語

I love playing board games with friends!

日本語

私は友達とボードゲームをすることが大好きです!


英語の長文 : 町の特産品を開発する

英語

Our town has a unique speciality - delicious honey. With an abundance of flowers and bees in our area, we have decided to capitalize on this natural resource and develop a range of honey-based products. We have started by creating different flavors of honey, such as lavender-infused honey and chili honey, which have been well-received by the locals. We have also developed a line of honey-infused skincare products, including lip balm and moisturizers. These products have gained a lot of attention and have become popular not only in our town but also in neighboring cities and towns. We are proud to promote our town's speciality and contribute to the local economy.

日本語

私たちの町には独特の特産品である美味しい蜂蜜があります。私たちはこの自然の資源を活用し、蜂蜜をベースにした製品を開発することを決めました。私たちはラベンダー風味の蜂蜜やチリの効いた蜂蜜など、さまざまな味の蜂蜜を作り始めました。地元の人々から好評を得ています。また、唇用バームや保湿剤など、蜂蜜を配合したスキンケア製品のラインも開発しました。これらの製品は多くの注目を浴び、私たちの町だけでなく、近隣の市町村でも人気となりました。私たちは町の特産品を宣伝し、地元経済に貢献することを誇りに思っています。