英語の文章ドリル 20240123 06:00

一言英語: セールを逃した時の一言

英語

When life gives you lemons, make lemonade.

日本語

人生があなたにレモンをくれたら、レモネードを作りなさい。


英語の長文: クライアントがセールを逃した理由

英語

Our client missed out on the sale due to a technical glitch that caused the website to crash just as they were about to complete their purchase. Despite multiple attempts to refresh the page and regain access, they were unable to take advantage of the discounted prices. The client expressed their disappointment and frustration, as they had been eagerly anticipating the sale and had carefully planned out their purchases. We understand their frustration and are working to resolve the issue and ensure that such incidents do not occur in the future.

日本語

私たちのクライアントは、購入手続きを完了しようとした時にウェブサイトがクラッシュするという技術的な問題が原因でセールを逃してしまいました。ページをリフレッシュしてアクセスを再度試みましたが、割引価格を利用することはできませんでした。クライアントはセールを楽しみにしており、購入を注意深く計画していたため、失望とフラストレーションを表明しました。私たちは彼らの不満を理解しており、この問題を解決し、今後同様の事故が発生しないようにするために取り組んでいます。