英語の文章ドリル 20240122 10:00

今回のドリル

一言英語 : 特産品を買う時にこの一言

英語

Buy local, support the community!

日本語

地元の特産品を買ってコミュニティーをサポートしましょう!


英語の長文 : 新聞で特産品の広告を見て

英語

As I was reading the newspaper, I came across an advertisement for the local specialty product. The ad described the unique features of the product and highlighted the benefits of buying it. It also mentioned the local farmers and artisans who are involved in its production. This ad reminded me of the importance of supporting local businesses and preserving traditional crafts. I decided to visit the local market and purchase some of these special products.

日本語

新聞を読んでいると、地元の特産品の広告を見つけました。広告にはその製品の特徴が詳しく紹介され、購入のメリットが強調されていました。また、製品の生産に関わる地元の農家や職人についても触れられていました。この広告は、地元のビジネスをサポートし、伝統的なクラフトを守ることの重要性を思い出させてくれました。私は地元の市場に行って、これらの特産品を購入することに決めました。