英語の文章ドリル 20240113 22:00

今回のドリル

一言英語 : (雪が降ったらこの一言)

英語

Snowflakes are dancing in the air.

日本語

空中に雪の花が舞っている。


英語の長文 : チェックイン

英語

When I arrived at the hotel, I went straight to the front desk to check in. The receptionist warmly greeted me and asked for my reservation details. After giving her my information, she handed me the room key and explained the hotel amenities. I thanked her and headed to my room, excited for my stay.

日本語

ホテルに到着した時、私は直ちにフロントデスクに行き、チェックインをしました。受付の方が暖かく迎えてくれ、予約の詳細を尋ねられました。情報を教えると、彼女は部屋の鍵を渡してホテルの設備について説明してくれました。私は彼女にお礼を言って、滞在を楽しみに部屋に向かいました。