英語の文章ドリル 20240109 00:00

今回のドリル

一言英語 : 外出する際の一言

英語

When in doubt, wear flowers.

日本語

迷った時は花柄を着ていきましょう。


英語の長文 : 地元の自然について

英語

I grew up in a small town surrounded by lush greenery. The abundant plants and vibrant flowers have always been a part of my daily life. As a child, I would spend hours exploring the woods, picking wildflowers, and climbing trees. The natural beauty of my hometown inspired my love for nature and sparked my interest in botany. Now as a fashion designer, I often incorporate floral motifs into my designs, paying homage to my roots and the rich biodiversity of the place that shaped me.

日本語

私は豊かな緑に囲まれた小さな町で育ちました。豊富な植物と鮮やかな花はいつも私の日常生活の一部でした。子供の頃は、森を探検したり、野生の花を摘んだり、木に登ったりと、何時間も過ごしていました。地元の自然の美しさは、私の自然への愛を生み出し、植物学への興味を引き起こしました。今ではファッションデザイナーとして、デザインに花柄のモチーフを取り入れることがよくあります。私のルーツと私を形作った場所の豊かな生物多様性に敬意を表しています。