英語の文章ドリル 20231227 22:00

リーダーと建築の趣味


今回のドリル

一言英語 : チームを引っ張る時に必要な資質

英語

A true leader is one who knows the way, goes the way, and shows the way.

日本語

真のリーダーとは、道を知り、道を進み、道を示す人である。


英語の長文 : 建築の趣味を通じてリーダーシップを発揮する方法

英語

When practicing my hobby of architecture, I have learned valuable leadership skills. By designing and overseeing the construction of buildings, I have had the opportunity to lead a team of architects, engineers, and construction workers. This role has taught me the importance of effective communication, collaboration, and decision-making. As a leader in the field of architecture, I have also learned the importance of inspiring and motivating others, as well as being able to adapt to changing circumstances. Overall, my hobby of architecture has allowed me to develop and showcase my leadership abilities.

日本語

建築の趣味を通じて、私は貴重なリーダーシップスキルを学びました。建物の設計や建設の監督を通じて、建築士、エンジニア、建設作業員のチームをリードする機会を得ました。この役割を通じて、効果的なコミュニケーション、協力、意思決定の重要性を学びました。建築の分野でリーダーとして、他の人々を鼓舞し、やる気を起こさせることの重要性、そして変化する状況に適応する能力を身につけることも学びました。全体的に、建築の趣味は私のリーダーシップ能力を発展させることと、それを披露する機会を与えてくれました。