英語の文章ドリル 20231218 11:02

今回のドリル

一言英語 : 名前とウェブサイト

英語

When someone asks for your name and website, you can say "My name is [name] and my website is [website]."

日本語

誰かがあなたの名前とウェブサイトを聞いたとき、あなたはこう言うことができます。「私の名前は[name]で、私のウェブサイトは[website]です。」


英語の長文 : インタビュー

英語

During an interview, the interviewer may ask you about your name and website. You can respond by saying "My name is [name] and my website is [website]. I have a personal blog where I share my thoughts and experiences." This will give the interviewer a better understanding of your online presence and interests.

日本語

面接中、面接官はあなたの名前とウェブサイトについて尋ねることがあります。あなたは「私の名前は[name]で、私のウェブサイトは[website]です。私は個人のブログを持っており、私の考えや経験を共有しています。」と答えることができます。これにより、面接官はあなたのオンライン上での存在感と興味をより深く理解することができます。