英語の文章ドリル 20231119 23:04

キーワード「名前, 家族, ユーザーインターフェース」に関する英文問題

一言英語

英語

  1. When introducing yourself, what is the most common phrase you use to tell people your name?
  2. What is a common term used to describe the menu options and buttons on a website or app?

日本語

  1. 自己紹介する際、人々に自分の名前を伝えるために最もよく使うフレーズは何ですか?
  2. ウェブサイトやアプリのメニューオプションやボタンを説明するためによく使われる用語は何ですか?

英語の長文

家族についての説明 (Family Description)

英語

My name is Sarah and I have a wonderful family. I have a husband named John and we have two children together, a son named David and a daughter named Emma. We enjoy spending time together and often go on family outings and vacations. John is a software engineer and I am a teacher. David is currently studying computer science in university and Emma is in high school. Our family loves to travel and explore new places. We have a close-knit family and always support each other.

日本語

私の名前はサラです。私は素晴らしい家族を持っています。私にはジョンという名前の夫がいて、私たちは一緒にデビッドという息子とエマという娘の二人の子供がいます。私たちは一緒に時間を過ごすのが大好きで、よく家族でお出かけや旅行に行きます。ジョンはソフトウェアエンジニアで、私は教師です。デビッドは現在大学でコンピュータサイエンスを学んでおり、エマは高校生です。私たちは旅行や新しい場所を探索するのが大好きな家族です。私たちは密接な家族で、いつもお互いを支え合っています。