英語の文章ドリル 20231218 07:02

今回のドリル

一言英語 : コンピュータゲームが好きな人に

英語

Playing computer games is my favorite way to relax.

日本語

コンピュータゲームをすることは、私がリラックスする一番の方法です。


英語の長文 : オンラインショッピングの利便性

英語

Online shopping has become so convenient that it has changed the way we shop.

Nowadays, you can buy anything you want with just a few clicks. No need to go to the physical store and face the hassle of finding a parking spot or waiting in long queues. With online shopping, you can compare prices, read reviews, and make purchases from the comfort of your own home.

However, it's important to be cautious when shopping online. Make sure to only shop from trusted and secure websites, and protect your personal information.

日本語

オンラインショッピングは非常に便利になり、私たちの買い物の方法を変えてしまいました。

現在では、わずかなクリックで欲しいものを購入することができます。実店舗に行かなくても、駐車場のスポットを探したり、長い列に並んだりする手間が不要です。オンラインショッピングでは、価格を比較したり、レビューを読んだり、自宅の快適さから購入をすることができます。

しかし、オンラインショッピングをする際には注意が必要です。信頼できる安全なウェブサイトからのみ購入し、個人情報を保護しましょう。