英語の文章ドリル 20231210 05:04

今回のドリル

一言英語 : アクセサリーを贈る時の一言

英語

"You are the key to my heart" (あなたは私の心の鍵です)

日本語

アクセサリーを贈る際に使えるロマンチックな一言です。相手に自分の心を開いてくれる存在であることを示すために使ってみましょう。


英語の長文 : ジュエリーの効果について

英語

Jewelry has a special way of making us feel beautiful and unique. It has the power to enhance our appearance and boost our confidence. Wearing jewelry can be an expression of our personal style and creativity. It can also hold sentimental value, reminding us of special moments or loved ones. Whether it's a simple necklace or an elaborate pair of earrings, jewelry adds that extra sparkle to our lives.

日本語

ジュエリーは私たちを美しく、ユニークな存在にしてくれる特別な効果があります。それは私たちの外見を引き立て、自信を高める力があります。ジュエリーを身に着けることは、私たちの個人的なスタイルと創造性の表現になります。また、ジュエリーは感情的な価値を持ち、特別な時の思い出や愛する人を思い出させてくれます。シンプルなネックレスでも、華やかなイヤリングでも、ジュエリーは私たちの人生に輝きを与えてくれます。