英語の文章ドリル 20231128 09:00

試着, 出身地, ランニング

一言英語: When trying on new running shoes

英語

"These shoes feel like clouds!"

日本語

"これらの靴は雲のように感じる!"


英語の長文: My Journey as a Runner

英語

Running has always been a passion of mine. It started back in my hometown, where I would lace up my shoes and hit the pavement every morning. The feeling of the wind in my hair and the steady rhythm of my feet hitting the ground became a part of who I am. Over the years, I have had the opportunity to try on many different pairs of running shoes. Each time, I am reminded of the importance of finding the right fit. The right shoes can make all the difference in a run, providing the support and cushioning needed to conquer any distance. So, whether you are a seasoned runner or just starting out, don't underestimate the power of a good pair of running shoes. They can truly elevate your running experience.

日本語

ランニングは常に私の情熱でした。それは私の出身地で始まりました。そこでは毎朝シューズを履いて道路を走りました。風が髪に触れ、足音が地面に響くリズムを感じることは私の一部となりました。これまでに多くの異なる種類のランニングシューズを試着する機会を得ました。毎回、適切なフィット感の重要性を再認識します。適切な靴はランニングにおいて大きな違いをもたらし、どの距離でも必要なサポートとクッショニングを提供してくれます。だから、あなたが経験豊富なランナーであろうと、始めたばかりであろうと、良いランニングシューズの力を過小評価しないでください。本当にランニングの体験を高めることができるのです。